på flygplatsen

har precis kommit från säkerhetskontrollen där jag som vanligt blev kroppsvisiterad. jag gillade det inte! hade precis sagt hejdå till mamma och marus sen kommer en gammal gubbe och ska ta på en...nä jag låter sjukt negativ men jag tror att det slår mig nu när jag sitter här och ser ut över flygplanen, så kommer jag verkligen vara borta ett år! det är så grymt lång tid...inte träffa någon av er. jävlar, det gör redan ont i hela mig.

jag har även kommit fram till att jag nog har världens bästa vänner och familj. så mycket kärlek som ni visat under de sista veckorna, skulle man kunna skänka till alla barn i afrika så dom skulle må bra i hela sina liv. jag uppskattar allt så mycket mer nu än innan!

haha nu sitter jag och lipar så mycket att tangenterna hänger sig och det har kommit fram en gammal gumma och frågat hur det är med mig. jag tror hon sa det iaf..hon var dansk. kanske frågade hon om vägen och jag bara nickade haha.
nu går min internettid ut snart och jag orkar inte sitta här. ska gå och dränka mina sorger. i toaletten. skoja. hehe. nä jag måste tänka på något annat, blir antagligen en muffin och lite kaffekaff!

hoppas alla har det bra där hemma. saknar er redan.

gah.




Kommentarer
Postat av: Amanda

<3<3

2009-08-28 @ 21:17:44
Postat av: Anonym

Kaahahaaaffeeehee

2009-09-01 @ 07:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0