sista dagen i sverige

aaah!!!!! det är helt overkligt! imorgon åker jag till spanien, helt ensam och övergiven. inte övergiven kanske, meeen ja..

igår var en väldigt jobbig dag. tog farväl av alla mina underbara klasstjejer, innebandygymnasiet, pappa och jobbet. att säga hejdå till er 08spb:or sög musten ur mig. jag kommer inte fattar fören jag sitter ensam med en svettig dansk tjockis som tar upp två sätet brevid mig på planet hur mycket jag kommer sakna er! det gäller alla här hemma. känns som allt kommer komma på planet verkligen. alla känslor kommer bara rinna ur mig som räserbajs fast ur ögonen hehe. haha, tänk mig sitta där och lipa sönder.. kanske får en gratis kaka då av en naughty flygvärdinna! eller..

familjen kommer hämta mig 00.45 på lördag i valladolid eftersom jag tar bussen från madrid. TÄNK första måltiden. HAHA jag kommer sitta där och låtsas vara döv.. nä det kommer jag inte, rätt dumt. men ärligt så kommer den första måltiden nog bli den värsta. va i helvete ska vi snacka om? tänk om dom är strikta katoliker så man måste be bordsbön och om man inte gör det så blir man av med ett finger.. tänk om pappan är alkoholist och slår dom andra i familjen inkl. mig. tänk om dom inte gillar mig för att jag inte kan spanska till 110%.. tänk om jag blir mobbad och en outsider i skolan.. FY TUSAN JAG VILL INTE TÄNKA OM!!

igår sov i erica över här och hjälpte mig packa.. panik?! det kommer bli mer än 20 kg i den väskan :/ och mer än 5 kg i handbagaget.. make it work helt enkelt! fick iaf ner min klubba i väskan så jag slipper checka in specialbagage. det känns jättebra. sa hejdå till erica i morse..kändes inte lika jättebra.

idag ska jag packa packa packa, sen blir det lunch med kusinerna! stora kusin sofie är hemkommen från 7 månader i australien och anna följer med på köpet hehe.

nu ska jag stryka lite kläder och sen måste jag borsta tänderna känner jag. kanske skriver ikväll men det är inte säkert. känns som att jag är helt oberäknerlig, lever på impuls liksom! haha





några av gussilagorna

Kommentarer
Postat av: Mammas kompis.....

Hej Nicole!

Vill bara önska dig all lycka till nu när du försvinner från Sverige ett tag. Det kommer att bli en härlig upplevelse. Var rädd om dig och gör nu inget som gör mamma nervös och stressad. Hon gjorde ju inga dumma saker när hon var 17....

Stora kramar från Ninna i Göteborg (Bellan hälsar all lycka till) p.s. det är väl inte alkohol i glasen på bilden....ha, ha!!

2009-08-27 @ 16:28:01
Postat av: Amanda

ÄLSKAR DEJ

2009-08-27 @ 17:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0