två hela dagar kvar i sverige!

så ja! nu har jag fixat en blogg så ni kan följa mig och mina upplevelser i spanien. eller rättare sagt, villanubla. jag kommer gå i skola i valladolid som är större än villanubla, men dom heter nästan likadant så jag blir inte ledsen om någon säger fel. (bra). jag har även denna blogg om jag plötsligt skulle bli senil, så kan jag liksom gå tillbaka och påminna mig själv! ....

det är nu två dagar kvar, jag åker på fredags morgonen. dagarna innan ska spenderas med fina människor. det blir bara hejdå-dagar vilket känns jättejobbigt om jag ska vara ärlig. men det är ju bara elva månader!! går ju lika snabbt som bolt springer (hunden bolt alltså..).

känner att jag måste börja packa imorgon, lite panik med bara 20 kg i packning.. får klä på mig som tusan så jag får plats med allt i väskan! det löser sig säkert.. eller det måste det göra haha.

 
tack alla som kom för den bästa hejdå-festen någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0