bio & snor

lagom hungrig jag är nu eller.. dock bara 18 minuter kvar tills maten står serverad. är så hungrig att jag skulle kunna äta marmelad eller sylt.. nä nu ljög jag, så hungrig har jag nog aldrig varit, det kan ju bara de två äckligaste sakerna i världen. BLÄ! jajaaa.

känner att jag börjar bli måttligt sjuk (igen). näsan rinner, huvudet spränger, ont i halsen och jag nyser grymt ofta. kul när vi har minilov (lediga måndag+tisdag)! men sånt man får ta. det finns ju en chans att jag har svininfluensan eftersom min bästa kompis i skolan hade det förra veckan hehe. men jag är varken gravid (vad jag vet hehe) eller gammal, då är det la ingen risk att jag dör? nä tror inte det. funderar på att strunta i att vaccinera mig, s-influensan är väl ändå som alla andra influensor bara att man blir jättesjuk och vissa dör? eller.. många frågor, få svar.

känns som om denna dag varit hur lång som helst. har bara suttit och väntat på att det ska bli kvällsmat så jag kan möta upp lina för att gå på bio! vi skulle sett "lluvia de albóndigas" men den gick inte i 3D så vi valde "spanish movie" ist. jag ville egentligen gå på "paranormal activity" men det ville inte lina den lilla mesen.. får se den när jag kommer hem, eller så drar jag med mattias på den eftersom flickorna är för skraja. maja klarar inte av beck, där ligger ribban liksom.. men jag gillar dom ändå! lovar!

nu är det bara 12 min kvar och min mager sjunger för mig. gosigt. har verkligen ingenting särskilt att skriva.. har lyssnat på massa musik idag..just nu så spelas kings of leon - reverly som är en riktigt underbar låt (jag särskrev precis underbar.. shit).

nä nu ska jag plocka ihop alla saker så jag kan sticka och möta linisen dirr efter la cena! nu är det inte länge kvar tills vi ses mina gosungar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0