det är andra december och jag har ingen julkalender..

första julen som jag firar utan choklad-julkalender.. känns ovärt att leva helt plötsligt.

nä men hejsaan. det är en ganska irriterad och trött tjej som ligger och skriver detta inlägg. irriterad för det inte går att ladda upp några bilder någonstans, varken på facebook, bdb eller här. trött för huvudvärk och svidande ögon. frågan är varför jag har det? jag menar, jag har ju inte ansträngt mitt huvud på hela dagen och jag sov från 22-07.30.. jaja, får sluta tänka varför annars kommer jag bara få mer ont haha.

idag var jag i skolan och vi gjorde inte så mycket. lyssnade på några politiker som babblade massa. dom "diskuterade" med, men när spanska politiker "diskuterar" så ser det lite annorlunda ut än när svenska politiker diskuterar. det blir ganska högljutt och sådär. men det kändes okej! jag brydde mig inte om vad dom sa så jag satt och viskade med maría (som har blivit frisk från svininfluensan!!:D) istället. sen var det hem till studenthemmet och äta riktigt god mat, muums för makaroner med kycklingfilé säger jag bara. sen dess har jag bara suttit här och kollat på internet. ska sätta mig med engelskan och se över den eftersom jag har prov imorgon. kl 6 ska jag träffa lina så ska vi gå och köpa julklappar!:) maja kommer lite senare för hon.. aa.. gör ett välbehövligt ärende haha.

innan jag sätter igång med engelskan så måste jag säga att jag är supernervös. varför undrar ni då? jo det ska jag berätta. min kära lärare sa till mig igår att jag ska läsa en artikel ur spaniens grundlag som firar nått. jag tänkte att jag skulle göra det på lektionen men NÄÄÄ jag ska göra det inför 500 pers på fredag kl 10! skänk mig en tanke då, jag lär behöva det.. jag är jättenervös verkligen. usch.

nu skriker engelskaboken på mig och tiden rinner iväg! os echo de menos

Kommentarer
Postat av: Amandaaa

nicole, fattar du att du snart är HEMMA

2009-12-02 @ 19:01:58
URL: http://aamandos.blogg.se/
Postat av: emelie

DU KOMMER KLARA DET ALLDELES UTMÄRKT NICOLE!

good luck!

<3

2009-12-02 @ 19:50:56
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0