I dont want to control you, I want to console you

sitter och dunkar riktigt hög musik i mina röda nördhörlurar. gammal kärlek rostar aldrig så just nu spelas p-diddys dänga "tell me". ingenting jag i vanliga fall lyssnar på men när man ska tagga så är den micket bra :) hahah, ska inte ens säga vilken låt som kom på nu.. kommer bli evigt utstött ur samhället. det vill vi ju inte riskera så det struntar jag i att säga! tråkiga tjejen? -ja

ikväll blir det fiesta som dom säger här i spanien. trion är grundreceptet sen ska det alldeles säkert läggas till några kryddor! så att säga. haha känner mig riktigt töntig idag, bara ballar ut hela tiden! på filosofin flummade (hatar ordet) jag iväg och sa massa oväsentligt som inte en jäkel brydde sig om. men läraren tyckte nog det var bra eftersom det enda man behöver göra för att få godkänt i filosofi här i spanien är att flumma (hatar det ordet riktigt mycket) iväg. SÅ HIMLA BRA......

vet inte varför jag är så glad och crazy (haha lol) idag! kanske är det för att jag har fått min dagliga dos av världens vackraste människa, kom ut ett nytt avsnitt av criminal minds igår ju. helt underbart. sen har jag ätit choklad med, ur min hardcore chokladkalender. har bara ätit till 11 :D megastolt. eftersom det är den elfte idag.. ellerså..

måste dock sova en stund känner jag, eller det kan jag göra efter jag tagit ut pengar!! smart nicole. tack. ehe. jag måste nämligen ta ut pengar eftersom mitt kort inte funkar utomlands, älska nordea<3 sen ska jag köpa frukt till helgen!! så gäätt. men jag ska nog dra iväg och göra det nu och sen blir det hem och sova la siesta. måste ladda upp för i natt! blir antagligen så att vi träffas vid 11 och sen stängs studenthemmets dörr kl 5. perfa. kom ihåg i början när man var trött när man gick ut, haha. det kommer bli konstigt att komma hem till sverige där festerna slutar när festarna här börjar.. men det har sin charm det med! hemmafester äger diskotek/bar tycker jag. men när annapanna kommer hit så ska vi vända på det :D

nu har jag skrivit riktigt mycket onödigt som ingen egentligen ska behöva läsa.. jag tänker inte läsa genom det iaf, hehe. men jag önskar er en riktigt trevlig kväll/natt och gör ingenting som jag inte skulle gjort.
ps. kan fortfarande inte ladda upp bilder på varken facebook eller här! suuger

HÖRS IMORGON NOOOOBS!! HASTA MAÑANA NOOOOBS! (noob är samma på alla språk va.. aa)

Kommentarer
Postat av: liiite nyfiken

var i spanien är du? och vad e de för skola?

2009-12-12 @ 18:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0