jag ser det snöar, jag ser det snöar

det snöade idag! hade aldrig trott att det kunde snöa i spanien, det är ju varmt och sol året om hehe.. not! imorse var det kallt som vanligt och när vi satt på tredje lektionen så sprang halva klassen fram till fönsterna och skrek. jag tror inte dom är vana vid snö. en tjej i min korridor sa att det var första gången i sitt 20 åriga liv hon såg snö, ganska häftigt ändå.

idag har jag varit med lina och fixat de sista julklapparna, sen gick (sprang eftersom det började ÖSREGNA efter snön, gött man gled omkring i sina svinhala uggs..) till en kyrka mitt i stan där majas kör hade julkonsert. mysigt och dom sjöng jättefint. maja ägde. även om det var en kör, hehe.

imorgon ska jag färga håret tror jag bannemej.. inte en enda person här (skolan, studenthemmet) tycker att jag ska göra det men jag pallar inte ha "blondt/råttfärgat/äckligt hår längre, haha. så jag tror det blir det! kommer bli gött utstirrad när jag ska äta imorgon, men det är smällar man får ta liksom. inte mycket att göra!

nu tänkte jag sova en smula, blir som vanligt p3 dokumentär och quadrapop.
så godnatt på er allihopa!

ps! innan jag somnar så måste jag bara be er kolla in detta;
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6303043.ab
hur skadat är inte det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0