mätt som en bäver

är så mätt nu kan jag säg!
fikade innan med maja och linisen (rostad majs och tortilla) och är redan ganska mätt när maten ställs på bordet för kvällsmaten. vad får vi? -tortilla och såklart chokladsötsak till efterrätt. det kan man inte säg nej till ändå.
så nu sitter jag här, redo att spy upp ett ton mat känns det som. men lite waste att spy upp maten, då blir man la hungrig direkt efter? jag tänker inte ta reda på det ;)

nu ska jag borsta tänderna, tvätta bort mitt smink och måla naglarna för att sedan lägga mig i min ofantligt hårda säng och soooooooooova. dog på quadrapop igår och är fortfarande ledsen över det, men man får ta nya tag!


underbar låt! tack amina

nos vemos pronto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0