när du vill ha oväntat besök

dagen började med att jag försov mig = fick springa till skolan. kom 10 min försent men det gjorde ingenting eftersom alla lärare var helt tossiga över det fina besöket som skulle komma under dagen (politiker, idrottsmän osv). när jag satt mig hoppar två killar på mig och säger att en svensk idrottman ska komma och även han hålla tal. jag tänkte att det var någon ung kille som inte jag visste vem det var. dom snackade om någon esteban svensson = stefan svensson på svenska och jag vet ingen stefan svensson som spelar handboll så jag struntade i det. dock när jag skulle ner och hålla mitt tal ser jag en mörk, lång gestalt i entrén. "men det är ju..det är ju..TOMAS SVENSSON!!" där står alltså svenska handbollslandslagets målvakt! det är en underdrift när jag säger att jag höll på att svimma.. vet inte hur många matcher jag sett och bara beundrat hans lugn och hela hans spelsätt, han är ju helt grym. nu kommer nästa sak som fick mig att kracka i byxan. istället för att gå och hålla tal så leder min gympalärare honom åt mitt håll.."här är tjejen jag pratat om", säger min lärare. sen de följande 10 minuterna står vi och pratar på svenska om allt mellan himmel och jord, haha fattar ni eller?! hur gosig som helst var han och han sa att jag var modig och smart (!!!) som var i spanien ett år. suug på den ni :)sen tog vi kort (som min kompis alvarro har på sin mobil, får bilderna på onsdag) också fick jag en kram! awesome.

talet gick okej, blev helt överrumplad av herr svenssons närvaro att jag glömde av att vara nervös. haha cool tjej.

Kommentarer
Postat av: emelie

haha, mysigt :D snart kommer du hem nicole ;o

2009-12-05 @ 11:24:15
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0