que tal el fin deeeee

jag är s ä m s t på att uppdatera, har mycket annat jag hellre vill göra när jag är inne på datorn än att skriva om mig själv haha. hoppas ni inte tar illa upp. och om ni nu är så angelägna om att jag ska uppdatera mera så kan ni ju allting visa lite uppskattning genom en kommentar :) ellerhur? hihi

vad har hänt sen sist då? hmm.. jag har varit i madrid på möte med IPK (min utbytesorgasisation) och det var mysigt. bjöd på en del rätt sköna skratt och kommentarer om jag säger så. dock blev det väldigt lite sömn som kanske påverkade humöret.. det resulterade i att jag vaknade kl 14 igår och hade missat hela skoldagen, hehe. sen gjorde jag inte mycket på resten av dagen. jo just det! jag lipade sönder till det senaste avsnittet av criminal minds där hotchners fru blev dödad av the reaper.. oj va jag grät. men hotchner dödade honom strax efter så det var lite bättre. haha lina ringde mitt i allt hulkande och frågade vart jag var. så fick jag springa och möta linis så shoppade vi lite julklappar! sen skulle vi hem och plugga. sen åt jag mat och somnade. ganska soft dag ändå.

idag har jag varit i skolan och ätit, det är det enda. skulle egentligen gått en sväng med linis men hon hade massa arbeten. så jag ska nog gå ut och gå några timmar, rensa huvudet plus att jag måste röra på mig känner jag. helgens sviter sitter kvar, haha. sen ikväll blir det bara kvällsmat och sen ska jag slockna som ett ljus i min stenhårda säng! låter bra va?

men nu ska jag kolla facebook och se vad majsen och linis har skrivit på skype, rutan har lyst orange ett bra tag nu hehe. saknar er!

Kommentarer
Postat av: maja eleonora

din uppdatering uppskattas. Även om du tycker att du inte har nåt att skriva om, känns det betryggande att läsa några rader från dig. Då känns du mer verklig, inte bara någon väldigt långt borta. När man läser kan man nästan höra din röst, och det gillar jag!

Ha det fint, och fortsätt att uppdatera! Puss

2009-12-01 @ 15:54:11
Postat av: Linn

alltid kul att höra vad som händer där nere! jag menar du lyckas ju alltid göra något som ingen anna i hela välrden hade lyckats med. skrattar alltid när du skriver något skoj! :D

2009-12-01 @ 16:48:17
Postat av: joola

Hej Nicnåll. Sitter och saknar ditt skratt lite smått. Tur att du är hemma snart. Ville bara säga att det är lika kul varje gång du uppdaterar! Så fortsätt :) see you soon my friend

2009-12-02 @ 16:42:24
URL: http://sholia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0