svinkallt, frío como una puta mierda, fucking cold, YOU NAME IT

fasen va kallt här börjar bli nu! även om jag har på mig min underbara vinterjacka + 2 m lång och tjock halsduk så fryser jag som en råtta utan päls (nakenråtta?). även om jag klagar så tycker jag nog det är ganska underbart ändå. man får massa julkänsla! nunnorna har pyntat och gjort så fint med julgran och grejer i entrén. alla tjejer tvingades att skriva en önskan på en liten lapp och hänga i granen. jag började direkt tänka på ny mobil, kläder eller pengar men det var tur att jag kollade vad dom andra skrev först. "fred på jorden" och "att alla människor är mätta när dom lägger sig". hehe ojsan. skyller på missförstånd i språket. men jag skrev också fred på jorden, det rimmar bra liksom..eller..

nu är här kolsvart och det nalkas för min dagliga promenix med min älsklings ipod. lars winnerbäck spelar nog av sig fingrarna, för han spelas i princip hela tiden. melissa horn och melendi måste även dom var trötta. härligt med musik ändå! man kan gå från asdepp till jättepigg på en låt bara! dock kan det även bli att man går från jättepigg till asdepp på en låt med.. men det ska vi inte tänka på idag! för idag är det måndag och då ska man vara glad! eh, nej. hatar verkligen måndagar. börjar med idrott kl 8 och sen är hela dagen en enda pina. men det är okej! tisdagar är värre, haha. jätteobetydligt snack känner jag nu ja.

så jag ska bege mig nu! hoppas alla lägger sig mätta ikväll och att ni inte fryser ihjäl. för det är kallt i falkenberg med? det säger min falkenberg-termometer här till höger iaf. hehe. PUSS!

Kommentarer
Postat av: linn

här är überkallt och till helgen och över jul snackas det om snö....det är inte ofta vi har det! :)

2009-12-15 @ 19:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0