tigerkaka

så ser jag ut i håret nu.. gick till två olika salonger för att färga håret brunt men ingen av dom ville "bara" färga det utan man var tvungen att slinga det med. mitt hår var som bekant jäkligt tråkigt och jag blev lite deprimerad av den orange/råttfärgde färgen så jag var riktigt desperat och sa "jaja"..
frågan är om jag skulle gjort det för nu sitter jag här med ett hårsvall som ser ut som en tigerkaka. men hårspray får la bli min bästa vän? börja puffa upp håret sådär som dessie såg ut på blogg awards (nörd är jag). skit samma, det är bara hår. växer ut. om några år... buuhuu. inte blev mitt självförtroende bättre när en av idioterna som jag nämnt innan som bor i min korridor sa att det var fult och att jag var mycket snyggare innan. TACK SÅ JÄKLA MYCKET, SKA SKRIVA DET I MINA MEMOARER ÖVER SAKER FOLK HAR SAGT SOM HAR PÅVERKAT MIG POSITIVT! nä.. ganska onödigt. men sen tyckte en tjej det var fint, litar mer på henne än quasimodo (hon har en böld på ögonlocket så i min värld heter hon quasimodo)..mogen man är

nu har jag städat mitt rum och jag ska nu sova lite. tills jag ska träffa lina och maja i stan för en sista fika.. kommer sakna mina tjejer :( lina åker imorgon men maja ska vara kvar. jag kommer verkligen sakna dom. mina diamanter, mina noobs och framför allt min murra och mutta :)tur att det finns skype haha!

nä nu väntar min favorit p3 dokumentär, svenska datahackers. äger! hasta luego

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0