16 november!

WIIHIO! efter 13 försök att ladda upp bilder på mitt nyklippta hår så funkar det. bloggen har lite samarbetssvårigheter idag hehe. samarbetsvilliga var inte heller nordea.se som spärrade mitt internetkonto för min dator hängde sig. men men, det skulle inte kunna förstöra min dag (plus att jag har världens bästa mamma som fixar allt)! haft en riktigt bra dag faktiskt. först skola sen var jag med lina hela eftermiddagen. det var skoj och när vi satt på ett fik och kollade i hennes almanacka kom vi på att det inte alls är långt kvar tills vi åker!!! :D det känns otroooooligt skönt.
har även gjort klart ett arbete om gustav III (a.k.a Gustavo III härnere, haha) och jag känner mig nöjd med det. ganska grymt att jag faktiskt kan prata spanska ganska hyggligt nu! stolt som tuppen över det. men men, ska lära mig meeer! ska kunna flytande efter mitt år här, det är mitt enda mål.

nu ska jag skriva över historian från datorn till mitt block, sen väntar p3 dokumentär och quadrapop ofc!

här kommer bilderna på mitt hår hehe

INNAN (slitet som en judisk arbetare under andra världskriget) okej..den var hemsk. ehm. notera även dreadsen som börjat artat sig i topparna


EFTER
(lite tråkigare, lite kortare och lite kallare)

I'M OUT! miss y'all <3

Kommentarer
Postat av: emelie

hahah . du är så jävla skön.

underbart att du snart ska få komma hem o träffa lite "normalt" folk igen, LOVELY.dock mindre lovely att jag inte är hemma o kan säga hej till dig..

TA HAND OM DIG GODING

2009-11-16 @ 22:55:22
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Woaw vad snyggt!!! Riktigt bra!

Jösses! Det är första gången i mitt 45 åriga liv som jag nämns i en blogg, tror jag minsann! Inte dåligt, eller hur?! ;)

Snacka om stolt "Madre"! MEST för dina Spanska kunskaper!

Multi, massor <3!!!

2009-11-17 @ 14:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0