lost in a fairytale, can you hold my hands and be my guide?

sitter och laddar ner grymt bra pepp-musik! blir en härlig mix av up-temp låtar så jag kan gå riktigt snabbt nu när jag ska ut på promenix. eller när låtarna är klara.
dagen ser ut såhär: (jätteintressant)
- promenix
- duscha
- bestämma kvällen med majsen och linapina
- ätaaa
- sova
- göra en extreme makeover
- gå ut och ha en riktigt rolig kväll!
så ser dagen ut. känns bra :D nu vet jag dock inte vad jag ska göra innan låtarna blir klara. jag kan ju lägga upp lite bilder från igår som jag tog. aa det gör jag! hehe
köpte en asmysig halsduk
och en liten tröja
fruktissallad med choklad
mysig påse
fruktansvärt tråkiga bilder, men jag har inte så mycket mer skoj än så nu. nu blir det promenad!
cha cha

Kommentarer
Postat av: jola

så himla fin. jolas nicnåll. haft en bra helg? :)

2009-11-08 @ 13:33:44
URL: http://sholia.devote.se
Postat av: Amanda

gollen<3

2009-11-13 @ 23:33:27
URL: http://aamandos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0