porfa

idag har jag bara pratat spanska och bara varit med spanjorer.

först var jag och carlos i stan och kollade på kläder. sen gick jag till studenthemmet och åt mat. sen bar det av till stan med min kompis viktoría som bor i samma korridor som jag. en heldag fylld med spanska! det märkliga är att jag skriver fel gramatiskt hela tiden nu när jag skriver.. spanskan tar över mitt liv. men det är väl det som är meningen? eller?

jag kan inte ladda upp bilder någonstans, varken på facebook, bdb eller här. det är lite störande men jag ska försöka fixa problemet. nu ska jag äta sen sova för man måste ju börja ladda batterierna till madrid på fredag!!! kl 10.00 går bussen från valladolid, awesome :)

hoppas alla har det bra och taggar inför min hemkomst! mil besos

Kommentarer
Postat av: sholia

Klart vi taggar din hemkomst =)

2009-12-02 @ 16:39:52
URL: http://sholia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0