SÅ IRRITERANDE

skrivit ett svinlångt inlägg så raderas allt och ctrl+z funkar inte. härligt. härligt. inte så. jaja. jag ska iaf börja röra mig inåt stan för att möta upp mina härliga sockerärtor maja och lina. har ingen aning om hur kvällen ser ut, men jag tror den blir väldigt lugn eftersom det är madrid nästa vecka så vi måste vila upp oss, haha.

igår var vi (jag,maja,lina) hos linas värdfamilj i villanubla som ligger 15 min från valladolid. vi blev bjudna på god mat och dryck, plus att vi blev presenterade för hela byn = 1000 kindpussar. har fortfarande lite svårt för det, jag är nog ganska svensk ändå haha. blev hemkörd av toño vid halv 2 sen så stupade jag i sängen. sov till 11 och sen dess har jag spelat quadrapop, segat framför datorn och ätit mat. ganska underbart lat lördag! men det är så jag vill ha det. just det, har målat naglarna med (jätteviktigt).

nu ska jag ladda upp massa nostalgibilder på facebook! ni kommer älska dom. det gör jag iaf. men nu har jag bara en sak till att säga; jag fick ett brev igår som innehöll 1 kg godis från videomix :D tack kära kära amina som gjorde detta möjligt! jag känner mig som en människa igen.

hoppas ni har det bra! snart så ses vi <3

Kommentarer
Postat av: lova

tack nicole =) vad kul att du tittade in på min blogg =) när är det du kommer hem till regniga sverige????

2009-11-22 @ 14:12:49
URL: http://lovastromberg.blogg.se/
Postat av: emelie

haha, underbart med videomix godis!!

snart kmr du hem ;O

<3<3

2009-11-25 @ 20:12:40
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0