LÖRDAG 3/10

jag är sämst på att uppdatera. jag tänker på vad jag ska skriva i bloggen ofta men jag har liksom inte tid att skriva ner allt när jag väl sitter vid datorn. det är facebook, first class, bilddagboken och msn. sen har jag matten hängandes som ett stort moln över mig hela tiden + att jag har alla andra ämnen. så jag hinner inte skriva varje dag eller varannan dag. jag skriver när jag känner mig mogen för det! det blir bäst så tror jag. nu sitter jag i min stoora säng i byn och myser till max. klockan är strax över ett på natten och jag håller på att fixa min ipod. tystnaden ligger som en hinna över huset, det är bara jag som är hemma. jag älskar att vara ensam i detta hus. eftersom det ligger på landet är tystnaden total. känns som man behöver detta ibland. idag har vi varit och "klippt" vindruvor som ska användas till massa vin. det var varmt och lite jobbigt. kan ju säga att ryggen var måttligt likt ett C när man kom hem. tre timmar av hukande, svettande och stånkande. solen stekte på ganska gott om jag säger så. men det var skönt när det var klart! har även lärt familjen här vad lördagsgodis är så vi kör med det nu. eller jag kör med det, för dom äter ju choklad, kex och oboy till frulle liksom. men men, var och en får göra som dom vill. imorgon ska vi tillbaka till "verkligheten" men innan det ska vi äta paella. det är så himla gott, så det ser jag fram mot. på måndag blir det ingen skola för min och nurres del för hon ska till körskola och värdmorsan vill inte att jag ska åka ensam till skolan (y) helt okej om ni frågar mig. så det blir antagligen ganska mycket matte både imorgon och på måndag eftersom jag inte har gjort någon matte alls idag :/ får dåligt samvete towards mig själv. jag ska verkligen få vg i matte b, jag ska! nu när jag håller på med fullständiga andragravdsekvationer känns det inte så aktuellt, men jag ska fasen fixa detta. bannimej. idag var mamma, marcus, mormor, morfar, peter, challe, ted, totte och polly i köpenhamn. det var morfars födelsedagspresent. fick ett sms av kära mormor vid elva och då högg det till i magen av saknad. jag vill också sitta i en minibuss med min familj och se på mina småkusiner, skratta åt marcus och prata förnuft med morfar.. men det är inte länge kvar tills jag får det. jäklar va jag saknar dom. lillebror smsade innan med, det är lite läskigt hur mycket ett litet sms kan betyda.. nu är klockan snart halv två och det börjar dra i ögonlocken. nurre gick precis ut för att "festa". mjo.. vet inte om man kan kalla det festa. hon och hennes kompis köper varsin cola på discoteket där det är 5 killar och 6 tjejer. sen står dom och kollar på åleriet i några timmar sen går dom hem. man har liiite olika tankar om vad festande är märker jag. jag är inte alls sugen, vill ta det lugnt och bara va. nu kom värdmorsan från helvetet hem och frågar varför jag är så arg (?) jag svarar att jag vill vara ensam ibland och att hon måste acceptera det. och nu säger hon att jag är konstig och "varför kan du inte vara som nurre?" hahah, vilken normal mamma vill att hennes dotter ska vara ute tills kl 7 på morgonen?! det är la bättre att jag är här eller...? jag fattar fan ingenting och jag bryr mig inte ett piss om denna "värdfamilj" längre!! dom har endast mig för att tjäna pengar AND THAT'S IT! nu blev jag arg. gött, hon har lyckats med det med. underbar kvinna. hon har sagt till mig att säga till carmen (som är chef över utbytet) att jag ska anmäla dom så dom får en ny person nästa år när jag åkt hem i juni. alltså ska jag orsaka att en tjej eller kille ska vara i denna skruvade famlj ett år? read my lips mf: HELL NO! så var det med den saken och det är min hämnd för ett års lidande. sug på den ditt löstandspsykfall! oj va elak jag blev nu men jag tror ingen fattar hur hon är.. hon är.. aa.. hur ska jag beskriva på bästa möjliga sätt? dum i huvudet? räcker det? (jag är inte såhär elak, det är bara det att hon är sån dålig värdmorsa att jag spyr.) nu ska jag kolla på ett avsnitt av grotesco och sen sova. vill vakna sent imorgon, äta frukost och sen sova igen. sen blir det ju paella med, wiho. hoppas alla har en härligt lördagsnatt (inte för härlig hehe) och att ni gör vad ni vill utan att någon säger att ni är tråkiga för det! ;) s a k n a r e r a l l a <3

Kommentarer
Postat av: Din ENDA mamma! ;)

NU känner jag igen dej! Din envishet när det gäller matten! Jag (om någon) håller alla tummar jag kan.. Ja...Nurres mamma verkar ju onekligen vara lite märklig... Härligt att läsa din blogg utan för många svordomar o stavfel! ;) För att inte tala om innehållet! Festfri en hel helg...o pluggvilja!

Vi saknar dej MASSOR!!! Men jag tror nog att det är jag som saknar dej mest av alla... Jag läser en bok där en liten dotter frågar sin mamma: Kan barn dö? Då svarar mamman: Egentligen inte, eftersom ens barn alltid lever för alltid i sina mammors hjärtan!!! Så ÄR det! <3

2009-10-09 @ 09:48:18
Postat av: heej

uppdatera ;D

2009-10-10 @ 00:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0