på andra sidan jorden, på andra sidan stan

jag sitter här och blir lite taggad faktiskt. inte på skola imorgon och på att jag fortfarande känner mig krasslig, nej! utan på gothia 2010! (tack hanna) jag vet inte riktigt hur formen kommer vara då men jag får la helt enkelt ta tag i mitt liv och börja träna. men det är så himla tråkigt på gym eller liknande, alltså att inte träna i ett lag som jag gjort hela mitt liv. för här i valladolid där jag bor finns I N G A tjejlag. okej i typ simning, men jag känner mig inte så himla pepp på det. men jag känner att mina muskler förfaller typ x) det låter hemskt och det är det. så nu när jag ska bli frisk i veckan ska jag börja ut och springa. nä det kommer jag inte göra. bor mitt i stan och om jag ska springa någonstans är det på ett ställe utan människor. så okej, jag ska börja köra yoga-pass en gång om dagen! det kan vi säga. låter rimligt. för såhär kan jag inte fortsätta leva. så gothia 2010 :D jag hoppas verkligen jag kan vara med där om laget överhuvudtaget ska dit. annars nöjer vi oss med innebandy + bastu i kära kattegatt! borde skriva en sång om den hallen så mycket tid man tillbringat där.<br>
<br>
<br>
min helg har varit allt annat än spännande. har mått piss hela helgen och gör det fortfarande. det som har blivit bättre är halsen, sen har öronen, förkylningen och orken blivit sämre. så jag vet inte om jag själv blivit bättre? hm. jag har suttit (legat) framför datorn och nördat totalt, kollat på criminal minds och lyssnat på massa p3 dokumentärer. den största spänningen var när jag fick besök av lina och hennes familj! har nästan fått liggsår känner jag nu, haha. men jag har duschat dock, en stor eloge till mig.<br>
<br>
<br>
jag vet inte vad jag ska skriva. jag hatar min flytande medicin? jag har hemlängtan? eeh.. jättenegativ tjej.
imorgon är det skola och jag måste dit och förklara för min rektor vart jag hållit hus hela veckan, annars får man inga pengar från csn, ajjjaabaja.<br>
<br>
<br>
nu ska jag prata med min käre far och maila min mor och mormor. la familia ante todo någon? ehe.<br>
imorgon kommer maja hem från barcelona, något saknad tjej!<br>
saknar er alla, men det är inte långt kvar nu. massa kärlek till er<3<br>
<br>
dagens outfit dårå. (har klippt mig)

Kommentarer
Postat av: Linn

älskar och saknar din humor nått otroligt! Tur att det kommer lite av den i din blogg! love<3

2009-10-25 @ 21:12:26
Postat av: Amanda

var tvungen att berätta om min sorg över att vi inte är ihop längre, men jag har kommit över det (eller..)

2009-10-26 @ 13:54:11
URL: http://aamandos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0