buhääee

back igen. var tvungen att gå in på toa och torka tårar. ALLTSÅ VAD ÄR PROBLEMET MED MIG?! jag är ju värre än en gravid som ser på en drama komedi. jaja, får väl låta det vara så tills det går över.
yes. så ikväll ska jag försöka plöja igenom massa sidor i ekonomi och spansklitteraturhistoria böckerna. det kommer inte bli det enklaste! fyy sjutton. imorgon är det skola och jag är sååå opepp på det att jag kan spy! hatar att lärarna ställer massa frågor till mig inför klassen när jag inte fattar :s det är faktiskt pinsamt, jag känner mig hur liten och korkad som helst. ska låtsas att jag blivit döv imorgon så jag inte får någon fråga. hehe.
nu ska jag läsa mina favvobloggs och kolla runt lite på facebook, där alla mina bilder ligger för dom som inte vet det. så det ska jag göra nu.
FÖRRESTEN!!! en hur gullig sak som helst hände i fredags på bussen hem från skolan! en person kom fram till mitt säte och satte sig brevid mig och sa: varför åkte du inte med bussen hem igår? personen sa inte det på ett sliskigt sätt utan asmysigt. "nästan att jag blev orolig". erkänn sött? det tyckte jag. gött att man gör intryck på folk iaf! nu SKA jag sluta skriva. pusshejs och saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0