det kommer bara leda till nått ont

sitter och lyssnar på musik. underbar musik. markus krunegård, säkert! och hello saferide (samma tjej..men ändå). lyssnade sönder på lars winnerbäck igår så jag får låta han vara lite så han inte blir trött. har även tänt ljus och kollar runt på mina favoritbloggar; gaybloggen.com och paraplyjack.blogg.se , kolla in dom! paraplyjack kan vara en av de skönaste bloggare, han är som en frisk fläkt bland alla gina tricot brudar med foundationsläppar.

idag har det varit skola. astråkigt faktiskt. taggade i bussen med pauline för att komma igång, tog t.o.m en dubbel espresso innan skolan men det hjälpte inte. förmiddagen var okej med engelska, ekonomi och datorkunskap. men eftermiddagen, vilket helvete. filosofi, historia (hon ser ut som häxan i snövit, är riktigt rädd för henne på riktigt) och matte. jag fattar i n g e n t i n g på dom lektionerna. jag menar filosofi är ju svårt på svenska liksom.. men men bara att bita ihop. jag har valt detta. av någon himla konstig anledning, haha.

nä men det har varit en piss dag och värdmorsan har varit jobbigare än vanligt. "SAKNAR DU DIN MAMMA??!?! HEHHEEEE" precis som att strö salt i såren, kossa.

en rolig sak som jag gillar med spanien är att jag kan säga och skriva exakt vad jag vill på svenska. jag sa t ex "du luktar verkligen häst" till tjejen med svininfluensan brevid mig. (okej hon har säkert inte det, men hon snyter sig i handen och det tycker jag är äckligt). när hon undrade vad jag sa så sa jag att jag frågade hur hon mådde på svenska. jätteelak tjej tycker ni säkert, men spanjorerna har lurat mig x antal gånger med. lurade mig att säga könsord till okända människor.. så nu är det jämt. hehe.

ikväll blir det bara dator. jag borde ta tag i filosofin men jag fattar inte som sagt. hur många gånger jag än läser texten så fattar jag inte. men men, det är ju "bara" 13 sidor tills imorgon. I WILL MAKE IT!

nu ska jag fortsätta lyssna på mackan och stänga ute världen lite till. hoppas alla mår väl och ni som skickar sms är guldvärda! ni andra med btw.. men aa.. ni fattar. SAKNAR ER!

 dom är så lika! pax va snövit

Kommentarer
Postat av: MatildaDarhult

pax va äpplet, ser otroligt gott ut! Låter som att det blir bättre o bättre där nere :D Du är väldigt saknad i skolan :)

2009-09-22 @ 17:39:10
Postat av: EMELIE

duuuuuu är duktig nicole!

saknar dig

2009-09-22 @ 21:08:11
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/
Postat av: emeliesvarar

jag vet att du inte kan svara på sms, men jag skriver ändå :D har dock lite svårt för att komma på vad jag ska skriva..

ta hand om dig

<3

2009-09-23 @ 12:22:59
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/
Postat av: sofiiiiiiiii

NICOOOOOOOOOOOOL.

2009-09-23 @ 17:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0