en kväll, helt ensam. och jag gillar det mycket

första kvällen på länge jag är helt ensam! känns riktigt bra. förutom att datorn gör så att det är 70 000 grader härinne.. men det lever jag med. nurre är ute med sina kompisar men jag orkade verkligen inte idag. så det blev en tripp till kina-butiken för inhandling av stearinljus (sånna goda som doftar vanilj och ska döda alla myggor som äter upp mig varje natt..även om fönstret är stängt..!) sen gick jag till el dia och köpte pecannötter, cola och choklad. riktigt riktigt mysigt! sen när jag kom hem var ingen hemma :D

pratade med pappa på skype innan; fiasko. hans mikrofon sög dase så det lät som han var minst 100 år, hade rökt sen han var bäbis och att han stammade. så jag uppfattade inte allt, men tillräckligt. skönt att höra hans gapflabb upprepas som en trasig skiva. jag gillart!

jävla myggor!! nu kommer dom ändå.. jaja, ska snart fortsätta kolla på top model ändå så då kan jag ta på mig en filt. och svettas liiite mer hehe. men vad gör det? tänkte ändå duscha sen wiho.

såhär har jag byggt upp min hemmabio:

och...
 mysigt va?!?!?!

hoppas ni har det bra! saknar er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0