en trött dag

nu har jag suttit och kollat på tv med den galna mamman i 4 timmar....... hon äter choklad hela tiden och pratar om massa grejer. jag är så himla trött idag så jag orkar inte försöka fatta så jag säger bara "si", "no" och ´"que" hela tiden haha. stackarn. hon har inte haft någon att snacka med på dagarna på år och dar.

vi var ute och gick innan i två timmar. KONSTANT snack i två timmar! hon frågar jättemycket om min pappa haha. jag visade bilder på alla mina vänner och min släkt. när jag kom till min pappa så skrek hon: "ES TU PADRE?!?! QUEEEEEE GUAAPOOOO, OOH DIOS" haha, fick mig ett gott skratt. dock är familjen rasister och på samma foto som pappa var på var marika, hans flickvän, så då blev hon mer taggad att haffa honom. hon får fan aldrig följa med mig hem till sverige! tjejen i familjen ska dock komma och besöka mig i sverige. ska bli askul, för då kan vi driva med henne som fan, som hon gör med mig nu.

igår var en viktig dag för mig. jag bröt ihop T-O-T-A-L-T när jag snackade med mamman i familjen på morgonen. vi satt och prata om min mamma och jag började storlipa framför henne. och kunde inte sluta! sen var jag tvungen att gå ut och gå för att få luft. jag gick till sjön som vanligt och satt där och lipade och lyssnade på lars winnerbäck. det blev bättre och när jag precis slutat gråta kom mina två vänner; miguel och alberto :) två arbetare i parken vid sjön som jag träffat tre dagar i rad. dom är jättesnälla och röker i genomsnitt 3 paket om dagen, haha. "det blir så om jobbar utomhus" som miguel så fint sa. söta killar. eller killar haha, dom är la 40+.

sen på kvällen kändes allt mycket bättre. hela familjen var samlad, då det ringde på dörrn. mamman kollade på mig och log och sa; "öppna..." så det gjorde jag som inget. där stod en liten fet kvinna som var lika lång som bred med en lång mörk ung kille brevid sig. kvinnan börjar skrika; "QUE GUAPAAA TU ERES! LA CHICA SUECA...MÁS BONITA TAN LA CHICA FRANSESCA!! SI ROBERTO?!?!" jag blev helt överraskad och det blev nog även hennes son för han ba: ehh sii... och blev röd i fejjan haha. jag med, vafan så jävla uppgjort att han var här för att visa upp sig x) sen satte vi oss i el salón och pratade. han var jätteblyg verkligen och gav mig sånna där blyga blickar. jag tyckte det var såååå töntigt.. sen kläcker båda mammorna i kör; nicco (mitt namn här..) quieres estar sola con roberto?? roberto quiere tener una novia, y el cree que tu eres perfecta! (översättning; nicole, vill du vara ensam med roberto? roberto vill ha en flickvän och han tycker du är perfekt!) haha, tack sa jag men det finns andra saker som är viktigare för mig just nu... bullshit.
sen gick jag och la mig haha

nu ikväll ska jag nog kolla fotboll med sonen i familjen i en bar, han håller på real och jag håller på barca. vi har ett krig haha. men han är hur snäll som helst. han jobbar på en danonino fabrik :)

fan va det är skönt att allt är bättre tycker jag. sen fick jag reda på en sjuk sak idag! min familj har ett större hus 20 mil från madrid och i denna pyttelilla byn ska vi till i helgen. OCH i den pyttelilla byn finns en tatuerare :D jag ska försöka få tid denna helg, så jävla feeett!

saknar er där hemma.. haha känns som jag säger det hela tiden. men jag gör verkligen det. och jag blir så himla glad varje gång jag får sms, det är er förtjänst att jag fortfarande är här! måste speciellt säga att julia ekmans dagliga kvälls-sms är bland det bästa som finns! massa kärlek till dig jooola. <3

 bilder ovanför min sääääng. min säng är fan stenhård :( jag får typ sår på hötfen när jag ligger på sidan...typ


Kommentarer
Postat av: sholia

nicole min nicole! dom smsen lär du dö av snart. jag kommer inte sluta!

2009-09-02 @ 21:40:01
URL: http://sholia.devote.se
Postat av: karolinajonsson

rösta gärna på mig som veckans blogg! =D http://sannasrum.blogg.se/2009/september/finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment

2009-09-02 @ 21:54:57
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte söt blogg:)

2009-09-02 @ 21:58:06
URL: http://maaliiinclaesson.blogg.se/
Postat av: EMELIE

NICOLE, har du samma mobil nr som innan?

2009-09-02 @ 22:05:14
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/
Postat av: Lundis ;)

Ursäkta att inte jag är så språkkunnig som du, kan man få en översättning på dom spanska meningarna? ;)

2009-09-02 @ 23:39:24
Postat av: sofi-e

Nicole, jag faktiskt lovar att jag och Johanna kommer och hälsar på dig. Vad som hände innan du åkte? Jag vet inte. Inte alls. Livet blir inramat, instängt, begränsat när man är hemma och bara arbetar. Jag vill iväg, ut och bort! Se och uppleva. Igen. Ghana existerar, wow. I det finns hopp om framtiden. Jag vet att jag kan. Nictroll, vi kommer någon gång i början av nästa år!



Te quiero

2009-09-03 @ 16:20:21
Postat av: salaah

Du låter omtyckt! ;) jag saknar dig niconnie!(L)

2009-09-03 @ 20:19:35
Postat av: Anonym

Hej cuite blogg, kika in pa min blogg sa ar du fin :)

SKOJA!!! Ahh vad jag saknar dig Nicole! Och att lasa din blogg ger en javla massa olika kanslor, i ena stunden sitter jag med smilet bojt som en bage ner mot pattarna och i andra stunden garvar jag sa att smilebanden gar upp bakom oronen! skont o hora att du har anvant dig av din underbara personlighet sa du har fatt lite nya vanner :) passa dig bara for de dar forhallandesugna killarna, halsa att de far m din biffiga kusin att gora om de pillar! och det dar om att morsan vill ha Benny var ju typ det roligaste ever! mohahah sjukt kul. Har i New York ar det iaf helt underbart! alla ar sa sjukt snalla och spontana - minst fyra personer som kom fram pa stan idag och sa att de loooove my dress! hur manga skulle gora sa i sverige liksom?! shoppingen ar kanon och det ar ljuva 25 grader med alldeles bla himmel! det ar inte speciellt dyrt heller! Jag langtar verkligen tills jag ska till dig sa vi bara kan prata ut och ha det sa javla bast som det bara gar! Skulle garna vilja utmana dina nya vanner i spanksa, tror jag sar dem med min snabba tunga.... NOT! Nej nu ska jag titta pa amerikanska nyheter och sen fortsatta planera morgondagen da bla frihetsgudinnan ar inraknat :D !! Puss pa dig min kussimurrgull!! <3

2009-09-06 @ 04:34:07
URL: http://stukaplan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0