kärleken är ett brev skickat tusen gånger

jaha! nu sitter mamma på ett flyg till kreta.. det är du värd! <3

och jag sitter i mitt rum och svettas.. måste gå och duscha snart eftersom jag ska möta mattias och maja i staden för picnic! den ska äga rum i campo grande, om ni har vägarna förbi så kom! i wish

sov till halv tre idag..sen upp och äta så jävla äcklig mat! det är helt galet! det var bönor i olja med soppa och spagetti. gött tänkte jag, då kan jag bara äta spagettin.. men nej nej! här ska man blanda ihop allting till en enda smörja.. heeelt underbart. så jag får äta mig mätt med maja och mattias.

igår var vi och köpte böcker + allt material till skolan. kan ju säga att det är måttligt mycket dyrare när det gäller skolan här i spanien.. oshhhit. en vanlig mattebok; 30 euro. en vanlig historiabok; 35 euro. gööött att man har 10 ämnen och ni kan själva göra matten.. sen kostar materialet t ex pennor, suddi och allt sånt massa pengar med. men allt annat är billigt, kläder, mat och sånt. jag köpte även present till min mamma igår! eftersom hon fyller år på lördag. frågan är bara varför jag gjorde det när jag inte kommer se henne på 104 dagar.. men men. jag kan ju använda den sålänge. eller..

pappa svarade på mitt mail där jag bifogat bilden på tatueringen. HAHA säger jag bara. ett utdrag;

Hej sugar daughter!

Ursäkta att jag inte har svarat tidigare, men jag har knappt varit hemma och Marika har  ju ingen dator........

Men, lilla vän VAD I HELVETE HAR DU GJORT????????????? Hur kan du tatuera : två i min familj har en dase och resten har ingen??

Jag hittade ett gammalt lexikon och översatte efter det, eller det kanske inte stämde?

hahaha! sitter här och skrattar för mig själv. kul! eller så är det för att ingenting här får mig att skratta så jag skrattar ut minsta lilla?? nä stackars fader min.

men jag får la ta och röra på mig? blir bara varmare och varmare så jag ska nog hoppa in i duschen nu. om det finns nått varmvatten idag. HOPPAS PÅ DET BÄSTA!

en specialutnämning till LINDA för sina fantastiska, spammande sms! och till alla er andra som skickar varje dag eller ofta, ni förstår inte hur ett litet sms kan få mig på bättre humör och tankar. TACK!

saknar er.

 hahaha gött att ett kompisgäng hette "LOS KUKIS" hihi

 på tjurfäktning! bilder kommer...snart


Kommentarer
Postat av: sofi-e

2009-09-12 @ 07:28:48
Postat av: sofi-e

LIKA SNYGG SOM HEMMA! Hm, det är ju samma skönhet Sofie. Pucko.



Ps. Till Bennys mail - HAHAHAHAHAHAHA xD

2009-09-12 @ 07:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0