kvällen före dagen efter...

myggjävlar...

igår var jag ute! jag kom ut ur min dvala och gick ut! eller.. jo kvällen började med att maja mötte upp mig på plaza circular och sen gick vi till dani's lägenhet. riktigt fin och mysig. där var det kanske tolv personer och väntan på att få börja festa var oliiidlig. detta var första gången jag verkligen skulle festa så lite nervös var jag. kändes som man var jätteliten och det var första gången man skulle dricka haha. men det kom igång! med ett pyramidspel som satte fart på grejerna :D

efter vi hade varit i lägenheten några timmar gick vi ner till floden där det fanns huuur många ungdomar som helst! det var galet. musik, alkohol och pratglada spanjorer, vad kunde gå fel?!
jag, maja och en underbar tjej som hette eva höll ihop flitigt under kvällen och iaf jag hade hur kul som helst! efter att ha varit vid floden någon eller några timmar blev det barer. tequila, drinkar, ja det mesta helt enkelt. det var sista fest-kvällen innan skolorna börjar så det kändes som att hela spanien festade igår. sen discotek och daaaans! fan va skoj det var

vid fem (?) drog maja, alex, ignacio och resten hem till vardera. men nurre och hennes kompisar mötte upp mig och vi gick till ett annat discotek, inte lika skoj som med det andra gänget. meen men. vi kom hem i morse kl åtta och jag däckade stenhårt min säng.

dock stod alarmet på kl tolv för jag skulle snacka med min fader! mådde inte riktigt bra när jag öppnade ögonen. "vaatteen...ge mig vatteeen". sen när jag kollade mig i spegeln skrattade jag haha, såg riktigt sleeten ut.
men det var det värt som sagt!:)

nu ska jag avsluta detta och gå ut och gå en runda med mr ipod.
ni är dåliga på att kommentera tycker jag...men ni är bra på såå mycket annat så det är okej!!
saknar er mycket och en tanke till mamma som sitter på kreta med åska..fortfarande. hoppas du fått tillbaka elen! hehe

bilder på facebook!

Kommentarer
Postat av: sofiiiiiiiii

hm, åtta är bra jobbat. lycka till vid övernervösaspännandegrymmajobbigaspanska skolstarten!!!!!!!!!!



('v')

2009-09-13 @ 18:37:38
Postat av: sholliiiiia

du äger mannen! får be om ursäkt dom kvällarna jag missar att skicka! beror oftast på att jag är smått berusad! men va inte orolig för mig. hhöh:) vi saknar dig på festerna och i skolan och överallt. DU ÄGER

2009-09-14 @ 21:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0