porque te callas?!

hola hola på er!

idag är det onsdag och det har varit en väldigt bra onsdag. hade den omtalade idrotten idag och jag fattar varför dom inte duschar efter! det var det mesigaste jag vart med om. vi strechade som uppvärmning sen hoppade vi längdhopp utan att springa = man stod på ett ställe och hoppade så långt man kunde. sen var lektionen slut. jag hade ju varit hur nervös som helst för att det skulle vara jättejobbigt och att jag skulle bli svettig och därför få sitta och svettas på lektionerna efter, meeeen i onödan! jajajaja det var väl bättre än att mina tanker blev till verklighet hihi

igår dampade min värdsyster loss, blev asrädd. hennes mamma hade inte köpt en viss hygienartikel som många flickor/kvinnor behöver ibland så hon började skrika jättehögt. jag frågade vad fasen hennes problem var och hon skrek något oförståligt tillbaka. jag tänkte det var bättre att dra mig tillbaka och ligga lågt, så gjorde jag. efter bara några sekunder hörde jag någon nämna mens och jag fattade att hon behövde bindor ellernått sånt. så jag sa till henne att jag hade och gav henne en. DÅ FLIPPAR HON UT ÄNNU MER och stänger in sig på toan och lipar med riktiga hulkningar. men.. hon fick ju vad hon ville tänkte jag.. men det var tydligen fel märke så hon blev mycket arg på mig (tydligen). så imorse hade båda hörlurar på bussen och vi pratade inte med varandra på hela vägen (2 mil + 3 km promenad) för jag vågade inte öppna käften, tänk om hon skulle lose it igen?! men sen när jag skulle gå till min lektion fick jag kindpussar och nu är allt som vanligt... måste vart en språkmiss ellernått. jag fattar ingenting iaf! men det är ju inte ovanligt!!!! eller.....

nu sitter jag och "pluggar" lengua och det är svårt. har två språkklasser, en med min klass och en med småbarn. känner mig som ett stort taaard där jag sitter mellan matlådor och gosedjur. men jaja, jag lär mig spanska iaf.
idag har jag haft ekonomi, två datorlektioner (facebook facebook och bloggläsande) och gympa, mycket skön dag. förutom att läraren i ekonomi är så korkad x) jag fattar inte bättre för att han pratar i 282947333 decibell, men det tror han. jaja, han är snäll. tillskillnad från la profesora de puta som jag har i historia och idioten som jag har i matte. JAJA ALLA KAN INTE VARA LIKA BRA SOM BJÖRN! hihi baby-bjorn<3

ikväll ska jag med min värdbror och kolla på madrid wiihoo :D imorgon är det skola som vanligt och efter skolan ska jag vara med maja, efterlängtat! nu ska jag läsa litteraturhistorian (läsa bloggar)

hoppas allt är så himla freaky awesome bra med er som läser! miss yaall muchísimo <3

 DAGENS OUTFIT!!!!!!!!!!! nej.. skulle visa mina tofflor. så fina att jag spyr upp ett ton-fisk (FATTAR DU????!!!!?!??!)


Kommentarer
Postat av: ÖSCAR!

Ååååh va fiiint : D Jag kan se dig framför mig bland småbarnen : D

2009-09-23 @ 22:03:53
Postat av: sholia

söt tjej snygga tofflor

2009-09-25 @ 19:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0