sitter i skolan...

guuutt! man sitter i skolan och har datorkunskap. snackar med mattias pa msn och kollar nyheter (y) riktigt onodiga lektioner kan jag sag. har precis haft gympa.. sa javla trakigt. men men, de ar ju inte speciellt jobbigt sa det tackar man for! (jatteirriterande att man inte kan skriva a med en eller tva punkter over men hoppas att ni fattar lite iaf.)

idag ska jag ga en lektion tidigare, alltsa slutar jag halv tva :D sen ska jag och min vardmamma till deras hus pa landet! ska bli valdigt skont men lite jobbigt ocksa eftersom det ar med dampet nr 1. men jag har min ipod plus att jag kan ga ut ur huset och slippa henne nagra timmar haha. denna helg blir det inga fester, inga dumheter alls. jag ska bara ata god mat, plugga (fick matte b boken hemskickad igar av eva peva mattelarare i sverige sa det blir till att plugga som en idiot nu! ska tenta av nar jag kommer hem) och bara vara! det ska som sagt bli skont.

dock har dom inget internet pa landet sa jag kan inte maila eller hora (hehehe kan inte hora denna helg haha) av mig till nagon. men ni kan ju alltid skicka ett sms eller tva (som jag inte kan svara pa men anda..). jattemanga paranteser har det blivit i detta inlagg tankte jag pa nu! jaja, vad ska man gora?

jaha. en halvtimma kvar tills vi slutar! ehhm. just det! var skola ar utsatt for svininfluensan. jag misstankte ju att tjejen brevid mig hade det men det hade hon inte.. men andra har! tva i min klass ar borta idag och jag ber att dom ska smitta mig. (skoja) sen var det natt annat jag tankte formedla.. hmm.. JUST DET!! har ni tankt pa hur manga som fyller ar i dessa dagar? maja, hanna, oscar och hur manga andra som helst sag jag pa facebook. pa en trakig mattelektion tankte jag pa detta och det fick igang min lilla sak i huvudet kallad hjarna. "hmm...september... cirka tjugonde... minus nio manader som i en graviditet...det betyder att deras foraldrar (om allt gatt som det ska) hade sex pa julen, KANSKE T O M PA JULAFTON!!" tyckte det var lite skojigt.. men det ar ju bara jag kanske. jag vet inte..

igar var jag i stan med maja och shoppade lite och at en bit mat. himla mysigt som vanligt och det ar tur att jag har henne har. vid sju tog jag bussen hem och vet ni vad?! jag var ensam hemma :D dock bara i ett fatal minuter men de var saaa viktiga. mamman kom hem tillsammans med sina riktigt underbara kompisar (seriost) manuelo och isa. isa kan vara den skonaste och tjockaste gumman jag traffat har! henne ska jag med umgas med i helgen :) hon ar som en extra-mamma har, det ar skont for det ar ju inte riktigt min vardmorsa. sen satte jag mig och snacka med dom en timma eller tva, sen kom nurre hem. hon kastade sig in pa sitt rum och borjade storlipa. man ba; hej? na, sa mamman fragade var det var och hon skrek nagot om klader och grat med stora hulkningar. da hade mamman lanat hennes troja utan att fraga. okej, onodigt gjort men vafan? "JAG SKULLE HA DEN IMORGON BUUUUHHAEEEEEE" sa lat det hela kvallen. hon ar verkligen helt javla cp nar hon har mens. tror att jag ska ge henne ett pms-kit i fodelsedagspresent i januari.. choklad, bindor och en munkavel sa man inte hor nar hon skriker sa forfarligt. nar jag gick och la mig vid elva sa lag hon fortfarande och lipade. fick ha jattehog musik for att stanga ute oljudet. och imorse var allt som vanligt! jag fattar ingenting haha

nu blinkar mattias konversation flitigt och jag kanner mig elak som inte svarat pa en kvart hehe. plus att lektionen snart ar slut, ska ta en snabbrunda pa facebook ocksa. men vi hors nar jag kommer hem till laguna de duero igen! saknar er alla jattemycket <3 hasta luego!  

Kommentarer
Postat av: Mattias Ramstrand

1. Din vardsyster e cp. Kan hon ge mig boken bara ? ^^

2. Jag ar enormt avundsjuk po dig som for sluta hela 60 minuter tidigare an vad jag for. Jag moste sitta och lyssna po varan filosofi larare i 50 min (Y). 80% chans att man somnar..



Hoppas du har det skoj po landet, sjalv ska man nog festa hehe :D



Hasta luego (LOGO)

2009-09-25 @ 13:24:48
Postat av: hanna

haha, tack för informationen Nicole. Har verkligen aaaaaldrig tänkt samma grej :p hoppas du har det bra!!!!! ialf så bra som du kan ha det :)

2009-09-26 @ 10:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0