tyst och härligt

det är så tyst här nu. helt underbart! psyko-morsan tillbringar hela helgen i fermoselle och jag, nurre och daniel softar i lägenheten. det är så skönt! ingen som kommer in i mitt rum naken och väcker mig genom att skaka pattarna liksom, känns ganska okej.

igår var jag med los suecos (svenskarna). först blev det tapas med en öl (!) sen drog vi och köpte choklad och vin. mattias köpte två pain riche bröd och åt upp dom. helt galet. sen gick vi till vår park, campo grande och satte oss där. hur mysigt som helst! pratade, skrattade och fnissade lite i slutet haha. sen gick vi in till stan igen för lite mer vin.. haha. vi satte oss vid en fontän och smuttade lite. helt jättemysigt sådär! sen var klockan halv elva och min väldigt annorlunda värdmorsa hämtade mig. kul när maja och mattias skulle fortsätta festa hela natten (y) men vi tar igen det imorgon :) när vi kom hem satt isa (mammans galna kompis som tycker att jag och hennes son ska gifta oss, på allvar), nurre och daniel i vardagsrummet. dom frågade vad jag hade i påsen och jag tänkte att det var bäst att inte ljuga. - vin.. då sken alla upp! men lägg den i kylen! här ska du se, nu ska vi shota vodka! jag har massa olika smaker här. och artig som man är tackade man inte nej..hehehe. sen satte jag mig vid datorn till kl fyra kanske, helt waste! sen somnade jag vid halv fem.

idag vaknade jag halv två, satte på tv och simpsons spelades. dubbelavsnitt! meeen såklart på spanska. men jag bor ju i spanien så det får väl funka. sen åt vi mat som var god :D och nu sitter jag och nurre med varsin dator och njuter av tystnaden. gaaah kan inte förklara hur skönt det faktiskt är!!

ikväll vill jag bara vara hemma och kolla på film och softa. tagga inför imorgon helt enkelt! för imorgon är sista festdagen innan skolan och j ä v l a r va vi ska ha kul! blir ett ganska stort gäng; jag, nurre, maja, nurres kompis, maja värdbror, mattias och kanske värdbroderns kompisar. ser mycket lovande ut och jag lovar att vi ska dygna! åh va pepp jag är redan nu.

och en sista sak: victor och daniel kanske ska tatuera in "för i helvete nicole" på skinkorna. killar, om ni gör det.. jag lovar med alla blogg-läsare som vittnen att jag ska dyrka er för all framtid. ska aldrig bli arg på er mera och jag ska älska er livet ut. kanske till och med pussa era äckliga fötter, FATTAR NI?! pussa era fötter. den är lite sjuk. men inte förens jag ser dom med egna ögon kommer detta infalla. hehe.

nu ska jag läsa gaybloggen, snacka om att amir är världens bästa bloggare! är helt fastklistrad haha

en jättepuss till er alla, mina fina och trogna läsare! saknar er

 

 mycket tid=fotoredigering


Kommentarer
Postat av: maja

Hej bollen :D



Jag stör mig ofantligt på att du redan har hittat en subsitutmaja, haha. Jag är äntligen fri från min tyska tråkmåns och kan bajsa när jag vill, gött.



Hur är spansk humor därnere? Fattar de ironi? Nu ska jag äta tysk choklad och dricka kaffe, puss påse :)

2009-09-13 @ 20:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0