en helg i farmoselle! endast bilder

jag kan inte skriva ett helt inlägg, utan det blir bara bilder denna gång! måste sova nu, för imorgon ska jag möta mattias och maja i stan för lunch och sen ska jag och mattias ge maja en guidad tur! innan det måste jag till skolan och fixa papper och kurser med nurre. sen på kvällen är det fest som gäller. är fester varje dag denna vecka i valladolid så man får passa på hehe. men jag uppdaterar när jag kan.


asarg och nyvaken tjej i saramanca
 polis polis potatisgrisar
 i en tapas bar...
 där vi åt mejiones (musslor)! mycket gott
 en tripp till portugal, hur fint som helst!
 köpte lite mat-olja
 ana, isabel, jag o nurre i portugal

 riktigt vacker gräns
kattjäveln caraputa (hor-ansikte)
senare på kvällen skulle det vara fest...
..men jag var helt död så jag gick hem efter denna bild. kul svensk tjej
 dagen därpå blev det besök på kyrkogården
kul svensk tjej part2. efter kvällsmaten mådde jag piss. ville spy och frös som tusan. så jag la med med aggressiva betty, skippade att festa och sov i 12h
TATUERING!!!!!!!!!!!!!! asnervös
och jätterädd haha
först gjorde det svinont...

höll jag på att somna för det kändes som om han borstade mig med min eltandborste, gjorde inte alls ont. nästan skönt :s
KLAAAAAAR!! vad tycker ni? "la familia ante todo" = "familjen framför allt" eller "familjen är bäst" med andra ord :)




saknar er. mycket. mest. jättemycket.


Kommentarer
Postat av: ..

Varför just "la familia ante todo". Kul att veta mer om idèn och tanken bakom den? :)

2009-09-07 @ 03:21:05
Postat av: halvan

Tror du mamma och pappa blir glad nu när du tattuerat dig ? Fin är den och innebandy är inte samma grej utan min galna tjej ;) PUSSISSSSSSSS!!!!

2009-09-07 @ 13:35:16
Postat av: sholia

Nice my friend! you look gyyyyyyyyyd! it looks good toooo!! den måste du ha blivit nöjd med :D

2009-09-07 @ 17:29:55
Postat av: MEMELIE

skiiit fin tatuering snygging!

hoppas du uppskattar mina små sms, haha.

ta hand om dig

2009-09-07 @ 21:49:50
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0