zaaaamora

hej tjena hallå! jag känner mig dålig för att jag inte har uppdaterat på länge men jag har faktiskt spenderat hela helgen i en lägenhet i zamora tillsammans med nurre. en helt okej helg! lördag betydde shopping och att ladda inför kvällen. med ladda menar jag alltså att man sover, sov hur länge som helst på eftermiddagen och det gynnade mig eftersom vi kom hem vid halv tio på morgonen..

vi började göra oss fina vid halv elva och hoppade in i en taxi vid tolv. jag tänkte att vi var sent ute för folk måste ju nästan gå hem nu. men sen kom jag på att vi var i spanien och att folk inte lämnat husen än. så det var nästan bara vi på barerna men vi bestämde oss för att sätta igång kalaset ändå hehe.

sen vid ett började folket komma. oj va många som kom (både som kom och "kom" för på toaletten brevid den jag var på på ett diskotek hade dom sex och det var ej ljudlöst så att säga..). jag försökte prata lite med dom, undrade vad dom tyckte om spaniens president zapatero, hur hans politik har förändrat spanien men jag fick inget svar.. ganska elakt. hehe.. nurres tre kompisar mötte upp oss på en random bar där det bjöds på dryck och dåliga raggningsrepliker. jag utsåg denna till den sämsta: (ocensuerat översatt)

hej blondie. jag är ingen gentleman, vill du knulla?

som ni säkert förstår så tvekade jag inte. tack men nej tack!

tiden rullade på, vi dansade och stojade. klockan blev sex och det var dags att ta sig vidare från barerna till "THE" discotek som skulle vara helt amazing. det första jag ser när vi kommer in är två killar som står på en scen, med tanga-kallsippor viktigt, framför cirka 200 människor. musiken var riktigt dålig men ofta man sitter och tjurar för det. så vi fortsatte dansa, jag, nurre, oskar, christian och olle (nä han hette inte olle men jag kommer inte ihåg hans namn..)

vid åtta halv nio blev vi hungriga och gick till donken som precis öppnat. satt ganska gött kan jag säga! sen sov alla hos oss för vi var ju ensamma. idag har jag bara sovit och druckit vatten. mått som jag förtjänat! för andra söndagen i rad.

imorgon är det skola och jag känner ingen pepp. fast det jag känner mindre pepp för är gympan på onsdag.. fy sjutton! jag vill duscha efteråt:( men man får verkligen inte det. känns jätteäckligt att sitta i klassrummet med svettiga kläder efter att ha sprungit en mil på tid. blääää jag vill inte ha onsdag

men nu ska jag fortsätta prata med chewie! (se du fick utnämnelse hehe) sen ska jag sova. ska trots allt upp halv sju imorgon.. blääääää. men jag kämpar! oj va jag kämpar.

bilder kommer på facebook, för internet vill inte det jag vill idag så det går inte att lägga upp bilder här.
saknar er allihopa!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0