16 februari

detta är helt osannolikt! först förkyld och halsen, sen magsjuka, sen förkylning och nu kikhosta. vad är detta?! gillar inte att vara sjuk.. vet gör det förresten? jaja, det är tråkigt iaf.
igår låg hela blogg.se nere hur länge som helst och därför blev det inga inlägg. men nu är jag back on track! igår hände inte heller så mycket. sov till 14.15, åt och sen drog jag och mötte linisen. sen gick jag hem och städade/packade/tvättade. jäkligt fint blev det. dock måste jag ta tag i att rensa ut alla skolböcker, dom väger ju x antal kilo förmycket. rensade kläder gjorde jag igår :( lika jobbigt varje gång. slängde även ett par skor. är det bara jag som tycker det är jobbigt?? man slänger ju en del av sig själv. tycker jag.

idag så vaknade jag 14.15 igen, åt och nu sitter jag här. ska möta linisen (OVANLIGT) och sen ska jag nog klippa mig! ena anledningen är att det behövs och den andra är att jag inte pallar med att det tar 12 h för håret att torka om man inte använder hårblås. det gör det verkligen eftersom mitt hår är helt jämnlångt. så idag ska jag klippa upp det! inte som i sexan.. hemska minnen.

kanske ska ta mig i kragen och borsta tänder och hår... imorgon är det sista skoldagen vilket känns obeskrivligt fruktansvärt, helt otroligt fantastiskt!! kommer vara i extas när jag går hem 13.53. sen på torsdag kommer ANNA! okej att hon kommer vid kvart i ett på natten, men vi säger att det är på torsdag. på fredag flyttar jag ut ur residensen och 12.00 checkar vi in på hostalet. på lördag åker vi buss till madrid och på onsdag är det hemresa. känslan att det bara är 8 dagar kvar tills jag kommer hem och att anna kommer om 2 dagar är HELT AWESOME! kommer bli känslomässig när jag ser hennes förvirrade nuna i bussfönstret :) vi ska ha de bästa 6 dagarna man kan ha.

ännu en gång har jag bara rabblat på så denna text som inte skulle bli så lång blev lång. ovääärt. men NU, NU ska jag slita mig.

nos vemos pronto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0