adios la residencia, hola anna

jahaja, då sitter man här efter att ha ätit annas mamma yvonnes underbara bröd till frulle. anna är i sitt rum (vi fick inte sova i samma, haha) och jag sitter här och ser ut över de tomma väggarna. här har jag levt sen oktober.. det känns ganska sjukt. det som återstår nu är att städa och vika ihop alla filtar som jag haft som täcke. ska slänga kläderna jag har på mig med (ska ta på mig nya hehe).
hinner inte skriva så jättemycket för vi har en del att göra innan vi ska checka in på hostalet. men idag blir det sightseeing för hela slanten! ikväll blir det utgång och jag tror anna är måttligt taggad, haha. lina ska med oss och jag vet att det kommer bli riktigt bra! imorgon åker vi till madrid vid sex-tiden på kvällen, på dagen är det inte riktigt klart vad vi ska göra. men det löser sig alltid när det är jag och anna :)

nu ska jag hoppa i mina kläder och borsta gaddarna för att senare borsta hela rummet! vi kommer antagligen inte höras mer innan jag kommer hem eftersom jag inte vet om vi kommer ha internet på hostalen. därför vill jag bara säga tack till alla som följt min resa. den har haft sina upp- och nedgångar och ni har varit med mig all the way! en stor bamsekram till min mormor som nog är min flitigaste läsare, saknar dig!
snart så ses vi people (onsdag)! ska bara göra valladolid och madrid osäkert först ;)


antagligen sista bilden från spanskmark. detta är förövrigt hundradeinlägget. mäktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0