DAGENS...

äckligaste ► när en kille i min klass först klämde en finne och sedan sög på fingrarna
överraskning ► brevet/paketet på posten!
låt ► que tengo que hacer - daddy yankee
mat ► aioli
irritation ► mobbningen i spanska skolan!! en liten kille som ser svensk ut blir retad för att han är blond med blåa ögon på rasten. ingen säger emot..
feel-good känsla ► ..tills jag får flipp. jag sa till mobbarna att det spelar ingen roll vart man kommer ifrån, bara man inte är lika efterblivna som dom själva är. min första officiella ägning :) (på spanska..hehe)

nu ska jag träffa lina!




ovanligt skelögd idag

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nääää, tycker du?! Fniss

Bra gjort att försvara "Svenne"!!!

Vad händer i helgen? Kram

Du! Teddan fyller 7 idag! Pusss

2010-02-05 @ 07:11:55
Postat av: linafideliblomqvist

du är en stark flicka du, som vågar säga ifrån tycker lilla jag

2010-02-06 @ 13:27:26
Postat av: kusin

Det är bra Nicole, på dem jävla mobbarna - give'em what you got!!! Du äger & jag saknar dig & kan inte fatta att det är 10 fucking dagar kvar tills vi ses (!!???). Kärlek <3

2010-02-08 @ 16:27:25
URL: http://stukaplan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0