helgen i bilder!

har haft en underbar helg som inte är slut än. imorgon ska jag och lina ut på sightseeing-promenad och ta massa bilder. kan bli mysigt! här kommer bilderna får helgen som gått! dock fattas fredagsbilderna från när vi tog några drinkar på en jazzbar.. men ni får nöja er :)


här i spanien firas "carnevales" som betyder att man är ledig mån+tis och klär ut sig.

jag och lina!


vår romantiska alla hjärtansdag middag. lilla hamburgaren..


pigg och fräsch!


the one and the only, linisen!<3


nu ska jag prata lite med världens bästa jakob och sen ska jag nog kolla på criminal minds :) hörs imorgon! glad alla hjärtansdag på er <3

Kommentarer
Postat av: linafideliblomqvist

glad alla hjärtans dag på dig sööööten

2010-02-15 @ 12:05:53
Postat av: joola

kan jag få smaka hamburgaren?

2010-02-15 @ 16:28:32
URL: http://sholia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback