hem ljuva hem

nu är jag hemma efter en riktigt mysig och rolig vecka i madrid med anna :) känns hur bra som helst att vara hemma! ikväll ska jag till sarah och mysa med tjejerna. efter det ska nog erica sova hos mig. SOM JAG SAKNAT ER!
bloggens framtid är oviss eftersom den skapades för att kunna förmedla att jag levde när jag var i spanien, men det känns inte bra att ta bort den. så jag ska nog fortsätta, dock med annan design och sånt. men nu ska jag äta min mat och prata med världens bästa bror!!

ha det braaaaa!

Kommentarer
Postat av: Linnea

UPPDATERA SOM DU LOVADE MIG!!

2010-03-17 @ 20:29:13
Postat av: joolaaaaa

jag glömde ditt armband hos anton,och hittar inte troserna. haha! df dom inte lades uppp. bara för det lovar jag dig en nakenbild med stringen på! och armbandet då,,,hhööh

2010-04-25 @ 22:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0