AVATAR

just det!
jag var och såg avatar igår. i 3D såklart.
till alla som säger den är dålig: ni bör uppsöka läkare.

det var en av de bästa filmer jag sett i hela mitt liv! helt underbar. samtidigt som jag satt på nålar av att få veta vad som skulle hända så hade man ändå ett slags lugnt över sig. härlig men grymt konstig känsla! iie, den var så himla bra. kan tänka mig att den är ännu bättre på engelska, får se den när jag kommer hem. men jag var helt chockad när jag kom ut från bion och skulle gå hem. att någon kan skapa nått sånt! borde få massa pris och eloger för det. jag gillade den verkligen och rekommenderar den till hela vida världen.

ska även tillägga att jag också vill kunna Na'vi språket och jag vill med vara blå och jag vill med bekämpa dom elaka människorna.. ( kan erkänna att jag har faktiskt laddat hem en kurs med Na'vi språket hahahaha)nörd

neytiri och jake


haha hej här kom jag liksom. skulle bara säga att jag är uppfinningsrik och gjorde om 3D-glasögonen till glasögon utan glas. dock var dom liiiite för stora haha men iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0