I took it hard you see, it cut right through me

jag vet inte vad jag ska skriva! noll fantasi vad jag kan skriva om.

igår var det fredag och jag var ute med los suecos (svenskarna) minus maja som är i barcelona och röjer. men det var trevligt! vi drog först en barrunda för att sedan gå till favoritdiskoteket! fick vip-kort igår så det blir nog x antal fredagar som spenderas där. sen blev klockan mycket och var och en gick hem till sig. inte lina dock, hon tog en taxi hehe. jag slocknade i min säng med kläder, smink och skor och blev väckt av en kompis kvart över två. tryckte i mig en bit mat för att sedan gå upp och lägga mig igen. lina, som trodde att jag dött, var orolig och väckte mig med hennes samtal och sms. sen gick vi en runda i stan, sen gick vi hem. lika pigga båda två, haha.

ikväll har jag gjort det jag är bäst på; ingenting. ätit tortilla och druckit cola, lever livet. laddat upp bilderna på facebook och nu ska jag kolla på det nya avsnittet av criminal minds. börjar dock redan få panik inför skolan på måndag, VILL INTE!

imorgon ska jag plugga och skriva cv (vet inte hur många gånger jag sagt det till mig själv nu) men det måste göras.
un beso para todos (casi todos haha)

klet

Kommentarer
Postat av: Amina

finis

2010-01-23 @ 23:59:46
Postat av: linafideliblomqvist

så snygg den lilla nocokicken är!

2010-01-24 @ 00:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0