msn es subnormal!!

gaah jag flippar på msn (titeln betyder att msn är efterblivet)!!! massa msn-snack nu, men måste få ur mig det innan jag exploderar.. lägger ner det nu och dom som vill kan lägga till mig på skype emma.nicole.berger ! har ingen mic men man kan ju skriva på skype med, hihi. lite old school, but that's how i rooooll.
idag har jag varit i skolan, med lina och sen kom maja på besök. lika mysigt varje gång. nu sitter jag och funderar på om jag ska göra ekonomin eller inte. men nej, den kan jag göra på söndag ist hehe.
ska vara social nu! pöss

Kommentarer
Postat av: linafideliblopmqvist

vi kan ha en pluggisdag på söndag. jag är på iallafall. och tack för idag, du är underbart bra.

2010-01-14 @ 22:06:35
Postat av: maja

Jag undrar om jag ens har din mailadress på msn. Har typ nicole beckham tror jag haha. Men det hjälper ju iof inte så mycket eftersom jag ändå aldrig är inloggad...Ska bättra mig, jag vill gärna prata lite med dig. Ha det!

2010-01-15 @ 13:39:41
URL: http://majaeleonora.blogg.se/
Postat av: Linda - Rosa chica

Hej jag säljer snygga jet set liknande klockor för 100 kr i min blogg :) kolla gärna in

Ha en trevlig dag

Kram från www.rosachica.blogg.se

2010-01-15 @ 14:28:43
URL: http://rosachica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0