nu får jag ta och skärpa mig.
detta har blivit NegativaBloggen.se och det vill jag inte egentligen. men det är så jag känner det just nu. det kommer komma ljusare dagar!
kan inte säga nått nu eftersom jag inte fått klartecken från alla håll, men antagligen så kommer jag snart må bättre :) återkommer så fort som jag fått det.
nu sitter jag här trött men ändå pigg. idag var jag i skolan och sen med lina. hon är min fattiga riddare, min sköld och allt sånt. underbar. sen har jag varit lite med min korridorskompis med, riktigt mysig tjej.
nu pratar jag med jakob och har tänkt att göra det ett tag till:) hoppas alla haft en bra dag. ta hand om er och godnatt

måste bara tillägga att jag är grymt taggad till anna-pannas ankomst den 18 februari :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0