stjärnfallet är jag och du är himlen för mig varje dag

SÅ! nu är jag riktigt ren.
tog en låååångdusch på cirka 40 min, helt klart dagens bästa "tråkiga" sak jag gjort. sen har jag också plockat lite i mitt rum, det såg ut som ett bombnedslag (som jag). sen har jag lagt fram kläder till imorgon. garderoben får jag ta itu med en annan dag, den är ju så liten att även om man städar och gör den fin så blir det ju tokigt om man ska ta fram en tröja som ligger underst. finns ju bara 10 hängare liksom. okej att jag kan köpa fler, men det får inte plats. I-LANDSPROBLEEEM

idag har jag varit med mina bästa (lina och maja). vi var ute och gick, sen sprang maja iväg (japp, sprang) så då rullade jag och fröken blomqvist vidare till carrefour för att senare sätta oss och njuta av stadens vimmel på torget. en liten parentes är att jag än en gång måste säga hur tacksam jag är för att jag har dom här. helt sjukt. mina små älsklingar :)

sen gick jag till studenthemmet och gjorde dom sakerna som jag nämnde ovan. nu ska jag äta om 6 min och sen ska jag prata med jakob, helt okej kväll.
hoppas allt är bra med er! besitos

ska hälsa till en av mina murror, www.linafideliblomqvist.blogg.se som är en riktig stjärna <3


Kommentarer
Postat av: lina

linafideliblomqvist.blogg.se vill hälsa tillbaka till sin favorit, nicoleberger.blogg.se

2010-01-20 @ 08:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0