trött som en planka

nu har jag precis kommit ut från badrummet.
jag har duschat bort gårdagens odör och fyllt tomrummet med massa body lotion, biotherm såklart. jag har även satt i min underbara plasttandställning som håller ställningarna nu när jag har tagit bort metallsnöret bakom mina tänder. känner mig riktigt fräsch och framförallt ganska snygg. ehe, nej.

imorgon ska jag plugga.. filosofin måste renskrivas och jag ska även skapa en cv. får se hur det går, men jag måste! massa måsten. sen ska jag ut och gå med min korridorskamrat för att senare prata först med mamma och sen med pappa. vi har några saker att prata om känner jag... på måndag är det skola och första lektionen är som vanligt idrott. fruktansvärt tråkigt! men så är det i spanien. haha.

igår var det fredag och jag var ute med majsen och linnipinni. vi hade riktigt kul som ni kanske förstår om ni ser på videon som jag la upp senast, haha. alla som studerar på universitet har två veckor fyllda med massa prov så det var lite folk ute. men vad gjorde det?! vi hade vääldigt skoj och det var så värt. vaknade hos lina imorse vid ett och sen gick vi ut på en "promenad". sen åt vi jätteäcklig mat (förlåt linas värdmamma) för att senare möta maja för shopping och restaurang. jag fyndade ett linne som jag ska ha under någon hög kjol och ett par solglasögon, måste ju ladda upp inför sommaren! vi åt på fresc co som har världens kanske bästa buffé! åt nästan tills vi sprack och det var värt varenda öre. en rolig sak inträffade när vi satt där. det kom in vad vi trodde var en liten kille och en väldigt lång och smal tjej, dom var kanske från vietnam. först sa maja; kolla vilka stora fötter hon har! helt enorma.. sen sa jag: men kolla, hon äter ju grymt mycket. värsta berget ju.. sen när hon skulle hämta mer mat så mimar hon sexistiskt "hoola" mot maja. då fattade vi. det var ingen tjej detdär. men men, alla är okej så länge dom är sig själva :)

nu sa maja precis godnatt medan jag och lina, a.k.a nattugglorna sitter uppe. ska kolla på ett criminal minds avsnitt som jag missat under tiden jag var i sverige. riktigt taggad :) sen ska jag försöka ge mig ut på en promenad imorgonbitti, så jag får igång hjärnan innan jag börjar plugga. men vi får se hur det blir med det, hehe.
hoppas alla haft en bra helg! jag tänker på er. puss och godnatt från valladolid!

Kommentarer
Postat av: Jola

hej min lille puttinuttisnuttiruttimuttiputti :) just nu sitter jag och väntar på att alex å dom ska komma. sen ska jag plugga aset av mig .. spanska prov imon . kan du inte gå dit å klä ut dig till mig?!!?!??!!??! för jag orkar inte plugga.

2010-01-17 @ 14:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0